• Pedagogisch beleid

  • Ontwikkelingsgerichte activiteiten

  • Wij bieden dagelijks gezonde warme maaltijden aan die bereid zijn met verse ingrediënten

Klachtenregeling voor ouders

Dagelijks doen wij ons uiterste best om uw kind(eren) naar volledige tevredenheid op te vangen. Mocht er onverhoopt toch iets voorvallen waar u geen goed gevoel bij heeft dan horen wij dit graag van u! Wij staan open voor vragen en suggesties van u als ouder en zullen te allen tijden proberen deze zo goed mogelijk te behandelen of toe te passen.

Heeft u een opmerking, een wens, of juist een meningsverschil met een medewerker of een klacht? De eerste stap is dat u dit bespreekt met de medewerker om wie het gaat. Mocht u met de medewerker niet tot een oplossing kunnen komen, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij onze locatiemanager via de onderstaande e-mailadressen:
Locatie Rotterdam: rotterdam@kinderopvangengeltjes.nl
Locatie Den Haag: denhaag@kinderopvangengeltjes.nl

Klik hier voor Klachtenregeling Kinderopvang Engeltjes


Geschillencommissie Kinderopvang
Indien u niet tevreden bent over de klachtafhandeling dan kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Kinderopvang. Voor meer informatie, bemiddeling en advies kunt u terecht bij de Geschillencommissie Kinderopvang.