Klachtenregeling voor ouders
Dagelijks doen wij ons uiterste best om uw kind(eren) naar volledige tevredenheid op te vangen. Mocht er onverhoopt toch iets voorvallen waar u geen goed gevoel bij heeft dan horen wij dit graag van u! Wij staan open voor vragen en suggesties van u als ouder en zullen te allen tijden proberen deze zo goed mogelijk te behandelen of toe te passen.
Heeft u een opmerking, een wens, of juist een meningsverschil met een medewerker of een klacht? De eerste stap is dat u dit bespreekt met de medewerker om wie het gaat. Mocht u met de medewerker niet tot een oplossing kunnen komen, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij onze locatiemanager via de onderstaande e-mailadressen:
Locatie Rotterdam: rotterdam@kinderopvangengeltjes.nl
Locatie Den Haag: denhaag@kinderopvangengeltjes.nl
Klik hier voor Klachtenregeling Kinderopvang Engeltjes
Geschillencommissie Kinderopvang
Indien u niet tevreden bent over de klachtafhandeling dan kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Kinderopvang. Voor meer informatie, bemiddeling en advies kunt u terecht bij de Geschillencommissie Kinderopvang.